• Reklama
  • Kontakt z administracją
  • Polityka plików cookies (EU)
logo

  • icon icon LinkedIn
  • icon icon Facebook
Skip to content

Menu

  • Aktualności
  • Giganci Transportu 2023
  • Jak przystąpić?
  • OSPTN
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Kalendarz
    • Walne Zgromadzenia
      • I Walne Zgromadzenie (2008)
      • II Walne Zromadzenie (2010)
      • III Walne Zgromadzenie (2014)
      • IV Walne Zgromadzenie (2015)
      • V Walne Zgromadzenie (2016)
      • VI Walne Zgromadzenie (2017)
      • VII Walne Zgromadzenie (2018)
      • VIII Walne Zgromadzenie (2019)
      • IX Walne Zgromadzenie (2020)
      • X Walne Zgromadzenie (2021)
      • XI Walne Zgromadzenie (2022)
    • Działalność
      • Prawo
      • Ubezpieczenia
      • Zezwolenia nienormatywne
    • Wizja przyszłości
    • Sekcje
      • Transport ponadgabarytowy
      • Pilotaż
      • Dźwigi i pompy do betonu
      • Naczepy specjalistyczne
  • Sprzęt
    • Naczepy Specjalistyczne
      • DEMARKO
      • FAYMONVILLE
      • GOLDHOFER
      • KÄSSBOHRER
      • NOOTEBOOM
    • Ciągniki siodłowe
      • SCANIA
      • VOLVO
    • Dźwigi
      • SPIERINGS
    • Sprzęt specjalny
      • PEWAG
  • Zezwolenia
    • Kompendium wiedzy o nowych zezwoleniach na przejazd pojazdem nienormatywnym 2021 r.
  • Giełda wierzytelności
  • Kontakt
logo
alternative

Prawo

Strona główna | Prawo

Akty prawne do pobrania (format PDF)

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
  • Rozporządzenie Ministra Transportu z dnia 31 lipca 2007 r. w sprawie okresowych ograniczeń oraz zakazu ruchu niektórych rodzajów pojazdów na drogach
  • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie pilotowania pojazdów nienormatywnych
  • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 22 czerwca 2012 r. w sprawie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 30 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

Jesteśmy partnerem

logo WE 2022

Jesteśmy członkiem ESTA

logo ESTA

Partnerzy merytoryczni

logo tlp

logo zmpd

Patroni medialni

logo ballast logo ciężarówki i logistyka logo etransport logo forum budowlane logo traker logo samochody specjalne logo transport manager logo truck and machines

Ostatnie wpisy

  • Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu „Giganci Transportu” na najbardziej spektakularne przewozy ponadgabarytowe i prace dźwigowe
  • „Przyszłość transportu ponadnormatywnego i jego znaczenie dla transformacji energetycznej” – konsultacje publiczne
  • Zmarł Szymon Siudmak – właściciel firmy SEMI
  • Gdynia i Zamość – OSPTN interweniuje w sprawie budowy dróg
  • Międzynarodowe Targi Energetyki Wiatrowej WindEnergy Hamburg Hamburg, 27 – 30 września 2022 r.
  • Reklama
  • Kontakt z administracją
  • Polityka plików cookies (EU)

Copyright © 2008-2023 OSPTN 

Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Preferencje
{title} {title} {title}