Firma założona w 1705 r. jest aktualnie jednym z liderów w branży jeżeli chodzi o transport ładunków ponadgabarytowych

Naczepy Goldhofer wyprodukowane są z materiałów o najwyższej jakości i tylko przy użytku podzespołów znanych światowych producentów podzespołów. Sprzęt Goldhofer cechuje się bardzo wysoką jakością, trwałością, bezproblemową obsługą, wysoką wartością odsprzedaży po latach użytkowania oraz najniższymi kosztami utrzymania na przejechany kilometr.
Rodzina pojazdów Goldhofer jest w stanie pokryć każde zapotrzebowanie transportowe, nawet dla najbardziej wymagających klientów. Są to przyczepy, naczepy z osiami samoskrętnymi oraz ze skrętem wymuszonym hydraulicznie, naczepy na osiach typu Pendel, naczepy na osiach z niezależnym zawieszeniem, moduły w kombinacji z łabędzią szyją oraz z dyszlem (przyczepy modułowe), moduły samojezdne oraz gamę pojazdów do transportu elektrowni wiatrowych.

Nowość: kombinacja THP/FT (zwana też rodziną FT)
Światowa premiera kombinacji THP/FT (zwana też rodziną FT) odbyła się w 2022 r. podczas targów Bauma w Monachium. To pierwsza w historii modułowa koncepcja pojazdu łącząca w sobie właściwości naczep o dużej ładowności i kombinacji modułów o dużej nośności do transportu drogowego.
Nowa rodzina FT, to tak uniwersalna seria naczep, że można ją połączyć z innymi naczepami Goldhofera, niezależnie od ich podstawowej szerokości lub zastosowanego ogumienia. Umożliwiają to pakiety akcesoriów, przy zmianie jedynie tylko siłowników skrętu i siłowników skoku zawieszenia. Dzięki adapterom można połączyć równe serie, np. serię SL z nową serią FT, mimo równych wysokości ram. Można również bez problemu korzystać z takich akcesoriów, jak pomosty ładunkowe lub dopinane łabędzie szyje.
THP/FT S, to jedyna konfiguracja, dzięki której można obniżyć pokład do 79 cm przy 4 oponach na jednej linii osi i pełnym obciążeniu i dalej można jechać z ładunkiem np. pod wiaduktem. Do tego masa własna modułu przypadająca na 1 linię osiową z 4 kołami to 2,5 t – to 500 kg mniej na osi niż w konfiguracji 8 kół na linii, dopuszczalny nacisk 22 t/oś przy 5 km/h. Tę różnicę uzyskano dzięki nowym, cieńszym oponom, które holenderska firma HBI zaprojektowała dla Goldhofera. To też niższe koszty eksploatacji niż w przypadku 8 kół na linii.

Fot. K.Biskupska

Fot. K.Biskupska

Fot. K.Biskupska

Fot. K.Biskupska

Fot. K.Biskupska