Radom, Częstochowa, Olkusz – zgłoś newralgiczne lokalizacje w Polsce

Szanowni Państwo,
w maju 2015 roku jedna z firm zrzeszonych w OSPTN zgłosiła swoje pretensje związane z odmową przejazdu przez DK 7 przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu. Masa całkowita pojazdu wynosząca 59 ton według urzędników „zagrażała” bezpieczeństwu obiektów mostowych. W ramach reprezentacji firm wspierających OSPTN wystosowaliśmy pismo do MZDiK w Radomiu wskazujące, iż dalsze bezpodstawne blokowanie pojazdów nienormatywnych wpłynie na działania ochronne polskich przedsiębiorców. Końcem czerwca 2015 roku MZDiK wystosowało dość lapidarne pismo – ważne, że wydano zgodę na przejazd, a przewoźnik ma możliwość skierowania swoich próśb do niezależnego organu.
mzdik_radom_pismo_osptn

pismo OSPTN z dnia 26.05.15

mzdik_radom_odpowiedz

odpowiedź MZDiK Radom z dnia 23.06.15

Częstochowa – wielu przewoźników zgłasza pretensje dotyczące konieczności wykonywania ekspertyz mostowych w celu przejazdu DK1 przez miasto Częstochowa. Ten problem został zgłoszony do OSPTN początkiem lipca – jeśli ktoś z Państwa spotkał się z podobnym problemem uprzejmie prosimy o kontakt i/lub przesłanie do wyłącznej wiadomości Pana Łukasza Chwalczuka dokumentów związanych z transportami.
Olkusz – podobnie jak Częstochowa – zarządca drogi wymaga ekspertyz do każdego transportu przekraczającego standardowe normy.
Jeszcze w lipcu rozpoczną się spotkania z wybitnymi specjalistami ds. projektowania i budowania mostów, którzy wesprą OSPTN wiedzą merytoryczną w rozmowach z zarządcami dróg lokalnych i krajowych.
Jeśli macie Państwo informacje o innych punktach na mapie Polski, które w równie bezpodstawny sposób ograniczają Wam możliwość świadczenia usług – prosimy o kontakt.
Udostępnij
Facebook
LinkedIn
WhatsApp