Płatności i zwrot viaBOX

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z komunikatem dotyczącym płatności i zwrotu viaBOX.


Operator systemu viaTOLL w trosce o pracowników Miejsc Obsługi Klienta i użytkowników systemu bezpośrednio odwiedzających sieć dystrybucji, w celu minimalizacji rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Co V-2 wprowadza ograniczenia transakcji gotówkowych do minimum. Dlatego zaleca się użytkownikom systemu viaTOLL dokonywanie transakcji bezgotówkowych.

W punktach dystrybucji, które w ramach wewnętrznych procedur wprowadziły całkowite ograniczenie transakcji gotówkowych, płatności realizowane w systemie viaTOLL możliwe są jedynie za pośrednictwem kart płatniczych i flotowych. Doładowanie umowy jest możliwe także w serwisie viatoll.pl, poprzez aplikację mobilną oraz z wykorzystaniem bankowości elektronicznej, bez konieczności odwiedzania Miejsc Obsługi Klienta.

Dodatkowo GITD informuje, że czasowo zawieszona zostaje możliwość zwrotu używanych urządzeń viaBOX w sieci dystrybucji związana z wyrejestrowaniem pojazdu z systemu oraz składania reklamacji. W przypadku powstania konieczności zwrotu urządzeń viaBOX oraz pisemnych reklamacji użytkownicy proszeni są o kierowanie korespondencji i przesyłek na adres: Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań. Jednocześnie, niedziałające urządzenia viaBOX będą wymieniane w Miejscach Obsługi Klienta w celu prawidłowego uiszczania opłaty elektronicznej.

Jednocześnie zachęcamy do śledzenia informacji zamieszczanych na www.viatoll.pl gdzie na bieżąco zamieszczane są komunikaty istotne dla użytkowników systemu viaTOLL.

About Administrator