Informacje o sytuacji transportowej z dnia 13 stycznia 2021 r.

W ramach monitorowania sytuacji transportowej oraz na podstawie informacji przesłanych przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa, uprzejmie przekazujemu, że 14 stycznia 2021 r. (czwartek) w godzinach 11:00-12:30 czasu polskiego (10:00-11:30 czasu brytyjskiego) odbędzie się seminarium internetowe, poświęcone tematyce eksportu towarów z Wielkiej Brytanii do Unii Europejskiej przez tzw. Short Straits.

Podczas webinarium przewidziano możliwość zadawania pytań brytyjskim ekspertom. Osoby zainteresowane udziałem powinny zarejestrować się za pośrednictwem linku Eventbrite, a link do łączenia w systemie Teams Live zostanie wysłany do zarejestrowanych uczestników przed wydarzeniem. 

Link do rejestracji na spotkanie:
https://www.eventbrite.co.uk/e/exporting-goods-from-gb-to-the-eu-via-the-short-straits-tickets-136408225675

Jednocześnie, zgodnie z przekazywanymi informacji, Ambasada prowadzi kampanię reklamową na temat brexitu, szczególnie w radio, kierowaną do kierowców.

Czy mieli okazję je Państwo usłyszeć, czy są według Państwa pomocne i wystarczające? – uprzejmie proszę o informację zwrotną.

Dodatkowo, w celu poprawy kontroli rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, rząd Norwegii wprowadził szereg zasad obowiązujących wszystkich, którzy planują przyjazd do tego kraju. Wszyscy podróżujący do Norwegii muszą zarejestrować się przed przekroczeniem granicy najwcześniej 72 godziny przed momentem przyjazdu. Rejestracji można dokonać pod adresem: https://reg.entrynorway.no/ . Więcej informacji, również w języku polskim, dostępnych jest pod linkiem: https://www.regjeringen.no/en/topics/koronavirus-covid-19/travel-to-norway/id2791503/?expand=factbox2827569 .

Ambasada RP w Bratysławie opublikowała na swojej stronie aktualizację zasad wjazdu cudzoziemców do Republiki Słowackiej i tranzytu przez jej terytorium. Komunikat dostępny jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/slowacja/zasady-wjazdu-cudzoziemcow-do-republiki-slowackiej-i-tranzytu-przez-jej-terytorium .

About Administrator